A "materials" del campus virtual us he penjat un fitxer que heu de llegir per poder avaluar les exposicions dels vostres companys, que trobareu ací.
Vídeo 1. Exposició de Teresa Almarcha i Paloma Alonso
Vídeo 2a i 2b. Exposició de Ferran Avià i Aitana Baeza. Hi afig l'enllaç que van usar però que no va funcionar
Vídeo 3. Exposició de Míriam Beltran i Matias Bordonado
Vídeo 4a i 4b. Exposició de Sergi Alonso i Pilar arteaga
Valoració personal exposició:
ResponElimina-Obviament estava nerviós i això ho notava jo i supose que els meus companys i companyes.
-Tenia la necessitat de recórrer a frases curtes.
-El principi no tingué res a veure amb el final. Segons anava transcorrent el temps m'anava calmant.
-Necessitat de parlar a poc a poc.
-Necessitat de repassar de tard en tard el guió (mala memòria)
- A més d'evitar mentalment realitzar castellanismes també intentava emprar mots, conjugacion...Pròpies de la varietat occidental.
Doncs bé, hauria de fer dos comentaris, un per cadascun dels dies que vaig exposar a classe.
ResponEliminaAleshores, el primer dia que em tocava exposar, crec que no és necessari que faça cap comentari, es va evidenciar que físicament no em trobava bé, estava esgotat, portava quasi quaranta huit hores sense dormir gens, però a nivell personal havia agafat el compris d’intentar-ho.
Pel que fa al segon dia, tot va canviar, no hi ha cap dubte que les circumstàncies eren unes altres. Físicament em trobí genial, cap de problema amb els nervis, l’únicament trencacaps era estar pendent de les errades que poguera cometre, sobretot castellanismes, així com de vocalitzar correctament, ja què el treball estava fet i tan sols calia exposar-lo o llegir-lo, més bé llegir-lo. Pense que no és gens difícil realitzar una exposició, això si, sempre que es tinga un bon domini de la matèria i els continguts que són objecte d’aquesta.
sempre em passa el mateix, després de publicar o enviar qualsevol cosa, trobe una errada, on diu "únicament" hauria de dir únic, disculpeu
ResponEliminaSergi i Ferran,
ResponElimina1) proveu de passar els vostres comentaris abans pel corrector, d'acord? :-) Us servirà per a repassar errades i corregir oblits. Proveu de corregir aquests dos comentaris;
2) pel que fa a les vostres reflexions, Ferran, efectivament estaves nerviós al principi, però vas guanyar força i seguretat al final. Ja rebràs el meu comentari detallat; ara bé, en general, és una bona exposició, també quant a la correcció.
Sergi, evidentment, prou vas fer el primer dia! En relació amb l'exposició definitiva, solament et puc fer un comentari global: vas demostrar fermesa i seguretat, tanmateix, cal corregir l'adequació al registre (errades). Ja veuràs l'informe.
Jo estava molt nerviosa, i per això i havien paraules que quan anava a dir-les em costava, a més, vaig dir alguns castellanismes com "terminat".
ResponEliminaTambé em costava estar quieta, i no parava de moure les mans.
Pense que encara que no haja estat molt bé, ho vaig fer millor que la primera vegada i pot ser la pròxima exposició ho faja encara millor, ho això espere.
En la meua exposició em vaig trobar molt nerviosa, i a mesura que anava acabant, més encara, cosa que no m'havia ocorregut mai. Pense que seria perquè la conclusió l'havia de fer jo. Sé que la meua part va ser curteta però no vaig ser capaç d'estirar-la més. Espere que si n'ha de fer una altra, estiga menys nerviosa.
ResponElimina