Aquest és el bloc de l'assignatura "Recursos per al coneixement i ús del català". Aquesta assignatura té com a objectiu fonamental bastir l’alumnat de tots els instruments necessaris per a l’anàlisi lingüística i literària que haurà d’usar i analitzar amb profunditat al llarg del Grau.
dimecres, 1 de desembre del 2010
BLOC 5. RECURSOS PER A LA MILLORA EN L’APRENENTATGE I AUTOAPRENENTATGE DEL CATALÀ
A partir del vídeo de Pep Hernàndez (http://vimeo.com/17619352) heu de respondre aquesta pregunta ben senzilla:
per què un Bloc, com ara "Recursos per al coneixement i ús del català", pot arribar a ser una bona eina TIC?
Perquè amb el bloc aconseguim transmetre i compartir coneixements de manera ràpida i efectiva, i poder veure-ho a qualsevol moment, tenint un ordinador amb accés a internet.
EL bloc de Recursos per al coneixement i ús del Català sí que pot arribar a ser un bona eina TIC perquè permet conèixer tota mena d'informació necessaria per a tots els estudiants perteneixents a aquesta asignatura.
Perquè és una manera diferent de fer activitats i ixr un poc de la monotonia dels exercicis típics de paper i llapis. A més gràcies aquest bloc també podem obtindre coneixements mitjançant el format digital i intercanviar opinions o informacions amb els teus companys/es sobre algun tema en concret.
Perquè en aquest bloc es pot fer comentari de tot el que passa a l'assignatura. També es pot penjar material per a treballar o per a consulta, així com videos d'exposicions a classe. Manuel Mas Dolo Guill
Perquè és una eina interactiva, en la qual, es poden arreplegar gran quantitat d'idees i conceptes i fins i tot tindre debats, col·loquis... És accecible a tot el món. Pilar Arteaga Blanco Marta Martinez Gonzalez
Perquè es poden penjar enllaços amb materials, vídeos i tot tipus d'informació relacionada amb l'assignatura i els alumnes poden treballar sobre eixa informació i compartir amb la resta de companys els dubtes o qualsevol altra cosa que siga d'importància per a tots.
Perquè es poden publicar per exemple vídeos i altres materials com per exemple preguntes, i així porporcionar altres mètodes d'aprenentatge més entretinguts, com Caçador de paraules.
També permeten a l'alumnat partcipar en preguntes com la que estem contestant ací i a la professora/al professor penjar enllaços per oferir al lector altres eines de treball.
Endemés, es poden penjar notícies d'informació general, d'informació relacionada amb tota la carrera de filologia catalana.
Pense que moltes vegades les coses senzilles són les que millor funcionen. El fet que Sandra penge textos amb el suport de vídeos i fotos dóna una informació clara i ordenada (per dates, dada important). El bloc és una bona manera de donar més importància al missatge i a més deixa lloc a l'interacció, a diferència dels fòrums que poden desvirtuar el missatge principal.
Perquè fa que els alumnes interactuen més entre ells i el professor i a més s'habituen a la utilització d'aquest tipus de TIC com és un blog. És també una forma didàctica i entretinguda de comunicar-se i compartir idees amb tots aquells que visiten el blog.
El Bloc és una bona eina en primer lloc per tot els tipus d'informació que ens facilita; per exemple videos, noticies,adreçes relacionades amb la docència, etc. En segon lloc es tracta d'un punt on tots ens podem trobar, un punt de reunió per a parlar de les coses que ens interessen, comentar les nostres opinions, conèixer les dels company, etc. Es tracta, doncs, d'un centre per a interactuar, entre nosaltres i entre totes les informacions que podem fer servir.
El bloc de recursos per al coneixement i ús del català es pot considerar una bona eina TIC, ja que gràcies a aquest bloc tots podem coneixer conceptes que abans no coneixiem i a més a més ens seran útils per al nostre futur. Endemés fa que tots els alumnes participen en les activitats de l'assignatura i puguen aprendre més sobre aquesta.
Perquè en una mateixa pàgina web pots penjar diferents tipus de materials per a l'assignatura i si tens algun dubte pots accedir i consultar-los, és molt més comode així, ja que no has de consultar diferents pàgines i a més molta més gent pot beneficiar-se i accedir a aquests materials.
el bloc "Recursos per al coneixement i ús del català" és una bona eina TIC perquè s'utilitza un suport digital que permet el contacte dels alumnes i la professora i es poden adquirir coneixements d'una manera entretenida.
El bloc de l'assignatura, anomenat "Recursos per al coneixement i ús del català" és un bon recurs TIC ja que és una part fonamental de l'assignatura. Recorrem a ell per a penjar materials com activitats i vídeos, entre altres. A més, aquesta eina permet que ens relacionem entre nosaltres, que puguem veure i contestar les aportacions d'un company.
Cal dir, que com a bon recurs que és, complementa l'assignatura dia a dia a classe.
Pot arribar a ésser una bona eina tic perquè permet transmetre tots els coneixements de l'assignatura "rescursos per al coneixement i ús del català"que hi són aplegats a tothom que tinga accés a internet i que hi vulga entrar per posar-los en pràctica generalment.
Perquè mitjançant videos i informació que es penja al bloc es poden posar en comú diferents punts de vista que ens ajuden a adquirir els coneixements que cal.
Creguem que pot ser una bona eina TIC, ja que ens ajuda a treballar d'una manera més amena i divertida. A més a més, podem intercanviar informació sobre els temes emprats.
Aquest bloc pot resultar una bona eina TIC perquè dóna la possibilitat de compartir materials i opinions entre alumnes i professora des de qualsevol lloc i qualsevol moment. A més, dóna la possibilitat de tenir una relació més ràpida entre nosaltres. Pel que fa als materials didàctics, en el bloc podem treballar amb altres molt atractius com poden ser vídeos o fotografies, que fomenten la participació.
Pot ser una bona eina TIC, perquè constantment ens ajuda a seguir millor la llengua d'una manera més interactiva i podem exposar diferents punts de vista que ens aclaren molta informació.
Aquest bloc pot arribar a ser una bona eina TIC perquè amplia els nostres coneixements sobre l'assignatura de manera extraescolar i particular. També és un mecanisme de repàs de les lliçons que hem tractat a classe i que no hem d'oblidar durant la nostra formació acadèmica.
Cal destacar que és una bona forma d'estar en contacte amb la professora i la resta de companys. Un bon mètode per intercanviar opinions,generar debat,pujar materials i notícies de rellevància; tot sempre vinculat amb l'objectiu de l'ensenyament.
És una referència farcida d'enllaços a materials audiovisuals, fonètics i altres formats. Entrellaça docència i tecnologia.
Perquè és una eina on pots contrastar informació i diversitata d'opinions amb molta gent. A més, és una bona manera d'acostumarse a les noves tecnologíes com ara els ordinadors, internte, etc.
Perquè amb el bloc aconseguim transmetre i compartir coneixements de manera ràpida i efectiva, i poder veure-ho a qualsevol moment, tenint un ordinador amb accés a internet.
ResponEliminaPerquè tots els alumnes podem accedir al bloc, i des d'ací podem comentar els documents, videos, etc. Participar en ell i fer exercicis.
ResponEliminaEL bloc de Recursos per al coneixement i ús del Català sí que pot arribar a ser un bona eina TIC perquè permet conèixer tota mena d'informació necessaria per a tots els estudiants perteneixents a aquesta asignatura.
ResponEliminaAida Cano i Gracia Domenech
Perquè és una manera diferent de fer activitats i ixr un poc de la monotonia dels exercicis típics de paper i llapis. A més gràcies aquest bloc també podem obtindre coneixements mitjançant el format digital i intercanviar opinions o informacions amb els teus companys/es sobre algun tema en concret.
ResponEliminaNàdia i Angèlica.
Perquè en aquest bloc es pot fer comentari de tot el que passa a l'assignatura.
ResponEliminaTambé es pot penjar material per a treballar o per a consulta, així com videos d'exposicions a classe.
Manuel Mas
Dolo Guill
Perquè és una eina interactiva, en la qual, es poden arreplegar gran quantitat d'idees i conceptes i fins i tot tindre debats, col·loquis...
ResponEliminaÉs accecible a tot el món.
Pilar Arteaga Blanco
Marta Martinez Gonzalez
Perquè es poden penjar enllaços amb materials, vídeos i tot tipus d'informació relacionada amb l'assignatura i els alumnes poden treballar sobre eixa informació i compartir amb la resta de companys els dubtes o qualsevol altra cosa que siga d'importància per a tots.
ResponEliminaPerquè es poden publicar per exemple vídeos i altres materials com per exemple preguntes, i així porporcionar altres mètodes d'aprenentatge més entretinguts, com Caçador de paraules.
ResponEliminaTambé permeten a l'alumnat partcipar en preguntes com la que estem contestant ací i a la professora/al professor penjar enllaços per oferir al lector altres eines de treball.
Endemés, es poden penjar notícies d'informació general, d'informació relacionada amb tota la carrera de filologia catalana.
Joaquim Llorca, Paloma Alonso.
Pense que moltes vegades les coses senzilles són les que millor funcionen. El fet que Sandra penge textos amb el suport de vídeos i fotos dóna una informació clara i ordenada (per dates, dada important). El bloc és una bona manera de donar més importància al missatge i a més deixa lloc a l'interacció, a diferència dels fòrums que poden desvirtuar el missatge principal.
ResponEliminaMaría I.
Aitana Garcia i Marta Ivars.
ResponEliminaPerquè fa que els alumnes interactuen més entre ells i el professor i a més s'habituen a la utilització d'aquest tipus de TIC com és un blog. És també una forma didàctica i entretinguda de comunicar-se i compartir idees amb tots aquells que visiten el blog.
El Bloc és una bona eina en primer lloc per tot els tipus d'informació que ens facilita; per exemple videos, noticies,adreçes relacionades amb la docència, etc.
ResponEliminaEn segon lloc es tracta d'un punt on tots ens podem trobar, un punt de reunió per a parlar de les coses que ens interessen, comentar les nostres opinions, conèixer les dels company, etc.
Es tracta, doncs, d'un centre per a interactuar, entre nosaltres i entre totes les informacions que podem fer servir.
El bloc de recursos per al coneixement i ús del català es pot considerar una bona eina TIC, ja que gràcies a aquest bloc tots podem coneixer conceptes que abans no coneixiem i a més a més ens seran útils per al nostre futur.
ResponEliminaEndemés fa que tots els alumnes participen en les activitats de l'assignatura i puguen aprendre més sobre aquesta.
Cristina Moll i Miriam Beltrán.
Perquè en una mateixa pàgina web pots penjar diferents tipus de materials per a l'assignatura i si tens algun dubte pots accedir i consultar-los, és molt més comode així, ja que no has de consultar diferents pàgines i a més molta més gent pot beneficiar-se i accedir a aquests materials.
ResponEliminael bloc "Recursos per al coneixement i ús del català" és una bona eina TIC perquè s'utilitza un suport digital que permet el contacte dels alumnes i la professora i es poden adquirir coneixements d'una manera entretenida.
ResponEliminaAna Maria Mas Diaz i Victoria Serna Candela
El bloc de l'assignatura, anomenat "Recursos per al coneixement i ús del català" és un bon recurs TIC ja que és una part fonamental de l'assignatura.
ResponEliminaRecorrem a ell per a penjar materials com activitats i vídeos, entre altres. A més, aquesta eina permet que ens relacionem entre nosaltres, que puguem veure i contestar les aportacions d'un company.
Cal dir, que com a bon recurs que és, complementa l'assignatura dia a dia a classe.
Mari Pau Castelló, Rosa Anna Guijarro i Aitana Baeza.
ResponEliminaPerquè el blog és un recurs per mitja del qual qualsevol persona pot tindre accés a la informació penjada al bloc i a més pot afegir-ne.
Pot arribar a ésser una bona eina tic perquè permet transmetre tots els coneixements de l'assignatura "rescursos per al coneixement i ús del català"que hi són aplegats a tothom que tinga accés a internet i que hi vulga entrar per posar-los en pràctica generalment.
ResponEliminaPerquè mitjançant videos i informació que es penja al bloc es poden posar en comú diferents punts de vista que ens ajuden a adquirir els coneixements que cal.
ResponEliminaProva
ResponEliminaCreguem que pot ser una bona eina TIC, ja que ens ajuda a treballar d'una manera més amena i divertida. A més a més, podem intercanviar informació sobre els temes emprats.
ResponEliminaSergi Alonso i Tamara Ortiz
Perquè és una de les millores formes de poder proporcionar informació com ara vídeos relacionats amb l'assignatura
ResponEliminaLluís Ronda i Irene Mira
ResponEliminaAquest bloc pot resultar una bona eina TIC perquè dóna la possibilitat de compartir materials i opinions entre alumnes i professora des de qualsevol lloc i qualsevol moment. A més, dóna la possibilitat de tenir una relació més ràpida entre nosaltres.
Pel que fa als materials didàctics, en el bloc podem treballar amb altres molt atractius com poden ser vídeos o fotografies, que fomenten la participació.
Pot ser una bona eina TIC, perquè constantment ens ajuda a seguir millor la llengua d'una manera més interactiva i podem exposar diferents punts de vista que ens aclaren molta informació.
ResponEliminaAquest bloc pot arribar a ser una bona eina TIC perquè amplia els nostres coneixements sobre l'assignatura de manera extraescolar i particular. També és un mecanisme de repàs de les lliçons que hem tractat a classe i que no hem d'oblidar durant la nostra formació acadèmica.
ResponEliminaCal destacar que és una bona forma d'estar en contacte amb la professora i la resta de companys. Un bon mètode per intercanviar opinions,generar debat,pujar materials i notícies de rellevància; tot sempre vinculat amb l'objectiu de l'ensenyament.
És una referència farcida d'enllaços a materials audiovisuals, fonètics i altres formats. Entrellaça docència i tecnologia.
Perquè és una eina on pots contrastar informació i diversitata d'opinions amb molta gent. A més, és una bona manera d'acostumarse a les noves tecnologíes com ara els ordinadors, internte, etc.
ResponElimina